Tuesday, December 2, 2008

I'm Back

Hello guyz...!! I miss you all..matagal tagal din na di ako nakapagpost d2 sa ako blog na perti na lng gid kakuripot sa post..hehehe:D..ang tag iya man gud bah..hahaha..sugod tong nagka client ko after Sir Mario. Nabusy ko og pangulekta og do follow blogs og blog commenting. Og busy pud og nilaag, niuli man gud ko last Nov. 2nd week kay nag attend ko kasal sa ako amiga og ako insan. CLa jud ang gipagtagpo sa tadhana..hopefully this coming January magkakababy na cla.madadagdagan na naman mga pamangkin ko..YEHEY!!! una lng mo sunod nako..wahahah..JOKE!!..lisod kaau pa..mahal ang bugas og gatas..hehehe:D...Enjoy baya ila kasal eventhough my mga unexpected things na natabo pero padayon lgn gihapon...Best wishes nlng sa inyo duha og Congrats!!

This coming December 28, 2008 hopefully isa na pud nako ka amiga ang magpakasal.Actually, since 1st year college til 4th year magkaklase kami nito c kenny ata rechie.C luv2 tinuring ko na rin itong sistah ko nkitira din ako sa kinla nun nung nasa cot pa ako.Basta Good luck na rin sa inyo..Puhon sa March or April magkakababy na naman cla..Congrats na naman sa inyo:D...

Ako.saka na muna kc nakaktakot na puamsok sa sitwasyon na ganyan.Nung matapos kasal ni ate jo, dun ko naramdaman na may takot pala ako sa commitment o matali sa isang tao.HUH!!!hadlok oi..lain kaau,maimagine hahha..pero kung matabo mana sa ako,aw dawaton xempre giatubang man gani sa uban ako pa...hehehD:D..pero sa karon trabaho sa og LAAg..hahahah..sunod na..hehehe:d..

salamat sa pagbisita sa akong blog mga frenz.

No comments: